čtvrtek 8. května 2014

Jen začít.....

Šiju, šiju kdykoli mám trochu času a pokud zrovna ne tak minimálně myslím na nové látky a co bych chtěla zkusit. Před nějakou dobou jsem se snažila ovlivnit svého syna, aby si vytvořil nějakou stránku, kde bude zveřejňovat své povídky. Možná máte doma také puberťáka co pořád vysedává u počítače a vy máte pocit, že za tím není nic smysluplného. Nakonec je to stejně jinak a tak jsem tady já s otevřenými dveřmi do své šicí kuchyně.
První svou patchworkovou deku jsem ušila před 15ti lety právě pro puberťáka ( toto pojmenování neberte nijak hanlivě, vyslovuji ho s láskou já i má dcera a jsme rádi, že máme hodného pubertu -  zatím :). ) V době první mateřské jsem se naučila šít a pak na hodně let přestala, vše začalo na novo po narození dcery, když mě tahala za sukni v obchodech, že chce kabelku. Tehdy jsem sedla s šicímu stroji se slovy, že nebudu utrácet za něco co umím udělat a tak vznikla první deka a první taška.


 
A od té doby v tom lítám a šiju a šiju a šiju........a ráda budu i s Vámi.... 

4 komentáře:

  1. ....šiješ, šiješ, šiješ - hezky šiješ a já se zase "zajdu" podívat:-) ahoj Zuzana - a Jani, hodně štěstí na blogspotu - vítej mezi námi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ten domeček je přímo famóznííí! Chci být zase malá a mít taky takovou tašku!
    ...a děkuju za navštívení:o) Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta taška je tak senzačně holčičí, že se asi časem budu inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná práce, domeček je úžasný!

    OdpovědětVymazat